Twitter Facebook Back home Follow me
The simple oppa.
#KembaliBangkit
Jumaat, 5 Julai 2013 @ 12:48 PG | 0 Teddy [❤]

Assalamu'alaikum . Hi .
 Aku merupakan Pengakap 29 Petaling dan bercita-cita ingin Pengakap Di-raja .

Memang . Jujur . Aku semangat dalam Pengakap ni berbanding kawan-kawan aku . LOL -,-

Aku sedar tahun ni bukan tahun kitorang untuk menjadi jaguh .

Tapi , sudah semestinya yang di-bawah tidak selamanya akan kekal di-bawah . Kan ? Jadi bangkitlah  #ESGgentle !!!

Tahun memang agak kelam kabut . Aku tak faham . 
Banyak masalah yang datang dekat kita . 
Perselisihan faham .

Diorang terasa walaupun tak kena mengena dengan diorang . LOL .

Tapi nasib baiklah , masalah tu cepat diselesaikan . Haih ~ .
Actually , aku nak bercerita panjang . Tapi , lebih baik cerita benda yang telah diketahui oleh semua orang.
Daripada cerita yang agak privacy ni .



Khamis . 4.7.2013 .

Kak Farhana minta kitorang semua turun . 
Aku mula fikir benda yang bukan-bukan . Mengarut !

Aku fikir kitorang akan dilanda kesedihan lagi .
Rupanya kes cerita kat tweeter .

Macam aku cakap tadi .
Dah settle .
  


THE END




Bounjour Alls ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it




DiaryAboutStuff


PUT CBOX HERE




Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Your name
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .