Twitter Facebook Back home Follow me
The simple oppa.
Pengawas Percubaan ?
Selasa, 6 Ogos 2013 @ 9:41 PTG | 0 Teddy [❤]


Assalamu a laikum wbt . Alright . Haha !

Aku jadi pengawas PERALIHAN . Susah nak dijangka .
Padahal aku dah berhenti dah daripada menjadi pengawas .

Tingkatan 1 . Aku memilih untuk menjadi pengawas dek kerana minat ku sendiri dan permintaan ibuku .
Aku memilih jadi pengawas ketika itu kerana ingin merasai dan mendisiplinkan diri aku ni .
Tingkatan 2 . Aku mula rasa malas . Malas yang amat . Aku bosan ! Dengan kerenah pelajar yang 
..............................................................
yang selalu mencabar kesabaran aku masa tu .

Semasa aku di tingkatan 2 . Aku selalu lari daripada bertugas .
Oleh kerana itu , aku dapat 40 dimerit !
Tapi aku tak rasa apa-apa pun . Aku biarkan je amaran cikgu pengawas tu.
Tawar hati dah aku nak jalankan tugas .

Diakhir tahun itu , aku mengambil keputusan untuk berhenti .
Meletakkan jawatan . Daripada aku dapat dimerit dan dibebel oleh cikgu berterusan .
Lagipun , aku fikir tentang PMR .
So , aku lepaskan je lah jawatan aku sebagai pengawas tu .



Bulan Julai tak silap dalam tahun 2013 . Aku dipanggil oleh cikgu .
Aku mula lah . 
Ha ?
Aku , Atiera dan Fitria dan juga Ikmal dipanggil oleh cikgu untuk ke perpustakaan.
Atiera bagitau aku ni mesti tentang pengawas percubaan .
Aku ..............
HUH ?!

Semasa di perpustakaan . Cikgu menanyakan satu persatu soalan pada kami bertiga .
Maksud kami bertiga tu aku , Atiera dan Fitria sahaja .
Ikmal tak pergi sebab dia memang jadi pengawas dah . Pengawas perpustakaan .

Aku tak tahu kenapa tapi aku bersetuju nak jadi pengawas .
It's make me wonder why ?

Tapi aku beria ia nak jadi pengawas . Semangat tahun lepas dah mula dah ~

But , I'm happy . Moga-moga , aku tetap semangat nak jadi pengawas ni .
Amin !






Bounjour Alls ! Welcome to Lovely pinky . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it




DiaryAboutStuff


PUT CBOX HERE




Re.designer :Izyanyancinnamon
Edit by :Your name
Resources :

Note: All the content in this blog own by me unless stated. Do not copy and rip anything here . Tell me if I use your goodies without credit .